سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت سبز
 
لینک دوستان

الله اکبر

 

الله اکبر بر غیرت ایرانی

الله اکبر بر رشادت جوانان

الله اکبر بر فرزندان خمینی و خامنه ای

الله اکبر بر پیر جماران

الله اکبر بر سید خراسان

الله اکبر بر زنان عفیفه

الله اکبر بر مردان نجیب

الله اکبر بر شور انقلابی  مردم آزاده جهان

الله اکبر بر شهیدان

الله اکبر بر 32 سال استقامت و سربلندی

انقلاب اسلامی ایران 32 سالگی ات مبارک

 


[ پنج شنبه 89/11/21 ] [ 6:23 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]

22بهمن امسال مبارک نیست !

امسال در 32 سال پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تب و تاب شور انقلابی سراسر جهان را گرفت و موجب شد سردمداران خفته در خواب خرگوشی و غره به قدرت پوشالی خویش  ،مضطرب و هراسان شوند و پرنده خوشبختی و همای سعادت از بام کاخ هایشان پرواز کند و بگریزد و اضطراب و دلهره و وحشت  راه قصرهای آنان را بعد از سالهای متمادی استبدادی که به مردم روا داشته اند ،  پیدا  کند.

22 بهمن امسال به  حول و قوه الهی و با بیداری  و آگاهی مردم جهان در کشورهای اردن و تونس و یمن حال و هوایی دیگر خواهد داشت و شادی 22 بهمن امسال از سالهای گذشته بیشتر است چون امسال  22 بهمن مبارک نیست.

مبارک نیست  تا دیگر نوکری اجانب و سردمداران زور و کفر را انجام دهد و کاسه لیسی آنان را بکند.

مبارک نیست تا حاصل یک عمر تلاش و خون دل خوردن مردمانش را به جیب بزند و خانواده اش در رفاه و آسایش باشند ولی  از سوی دیگری مردمی در کشور آکنده از سرمایه های خدادادی  سر گرنه یه بالین بگذارند.

مبارک نیست  تا هر روز بر ستم هایش بیفزاید  و شب سرآسوده بر بالش گذارد .

آری به خواست و توکل بر خدا و با یکدلی مردم مصر 22 بهمن امسال  حسنی مبارک  دیگر بر تخت قدرت مصرنیست.


[ پنج شنبه 89/11/21 ] [ 6:10 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]

 

 

32 سال از انفجار نوری می گذر د که چاشنی آن را فرزندی از نسل علویان روشن  کرد و موج انفجارش هنوز هم جهانیان را متحیر کرده است.

 امروز موج انفجار 32 سال پیش را در تونس و مصرو اردن و یمن مشاهده می بینیم .

انفجارنوری که انقلابی پدید آورد و پایه ها و ارکان ظلم و ستم طاغوتیان را لرزاند و کاخ آرزوهای پوشالی شان را به  منزلگاه جغدان و خفاشان تبدیل کرد .

و بار دیگر بهمن آمد و 22 بهمن روزی که در تقویم تاریخ هر ایرانی اعم از ترک و کرد و لر و بلوچ و فارس و ... مسلمان و مسیحی و ارمنی و ... روزی بیاد ماندنی است . 22 بهمن برای هر کودک ایرانی که امروز  به رشادت جوانی رسیده  است تداعی کننده نوای خوش لالایی  است که مادر برایش می خواند و از خاطرات روزهای حماسه و مبارزه با دیو پلیدی و ستم می گفت . تاریخ به جهان ثابت کرده است که ایرانی غیور در هیچ دوره و اعصاری از سالهای عمر میهنش تن به ذلت و بردگی نداده است و این است که جرقه ای را که امام (ره)  در15 خرداد42 روشن کرد در 22 بهمن 57 به انفجار نور انجامید.

انفجاری که  نه تنها ایران را روشن کرد بلکه کره خاکی و سیارات دیگر  را نیز نورانی کرد و امسال پس از گذشت 32 سال از آن انفجار هنوز گرما و تلالو درخشان آن جهان را نورانی کرده است. و امیدواریم که پرچم  این انقلاب با دستان با کفایت مقام عظمای ولایت به زودی زود به دستان عدالت گستر امام زمان (عج) برسد. و دنیا طعم زیبای و دلچسب زندگی در حکومتی الهی و مردمی و عدالت گستر را بچشد


[ پنج شنبه 89/11/21 ] [ 6:6 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

در هر مورد که خودم و شما بخواهید
موضوعات وب
لینک های ویژه
| خرید 
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 202993