سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت سبز
 
لینک دوستان

هرروز چیزای عجیبی می شنویم همه چیز زندگیمان شده کالای چینی

روی هر گوشه از زندگیمان برچسب made in china زده شده است

امروز خبری شنیدم نزدیک بود هنگ کنم و آن اینکه سازمان تیلیغات اسلمی ما اعلام کرده که بعلت اینکه تولید و نشر قرآن در کشور از فضای خوبی برخودار است

واردات قرآن چینی ممنوع است

وای برما که کتاب آسمانی ما از دل چاپخانه های یک کشور کمونیست لائیک و کافر به دست ما می رسد.

پای ایمانمان خودش به اندازه کافی لنگ است

حال فکر کنید با قران چینی چه می شود.

خدایا به فریادمان برس


[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 4:59 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]
نویدهاى امام محمد باقر علیه السلام در مورد ظهور حضرت مهدى (عج)

1- ابوحمزه ثمالى آورده است که: در یکى از روزها در محضر درس امام محمدباقر علیه السلام بودم، هنگامى که حاضران ‏رفتند، امام باقر علیه السلام فرمود:

اباحمزه! از رخدادهایى که خداوند آن را قطعى ساخته است قیام قائم ماست. هر کس در آنچه مى‏گویم ‏تردید کند با حال کفر به خدا، او را ملاقات خواهد کرد. آنگاه افزود: پدر و مادرم فداى وجود گرانمایه او باد که همنام و هم‏کنیه من است و هفتمین امام پس از من. پدرم فداى کسى باد که زمین را لبریز از عدل و داد مى‏کند همان گونه که به هنگامه ظهورش از ستم و بیداد لبریز است .

یا اباحمزه! هر کس سعادت دیدار او را داشت و همان گونه که به پیامبر صلی الله علیه و آله و على علیه‌السلام سلام و درود مى‏گوید بر آن حضرت درود گفت و فرمانبردار او گردید، بهشت‏ بر او واجب مى‏گردد و هر کس به آن وجود گرانمایه سلام نگفت، خداوند بهشت را بر او حرام ساخته و او را در آتش سوزان جاى خواهد داد و چه بدجایى است جایگاه ستمکاران! (17)

 

2- بانوى دانش پژوهى که به (ام‏هانى) شهرت داشت آورده است که بامدادى بر حضرت باقر علیه السلام وارد شدم و گفتم: سرورم! آیه‏اى از قرآن شریف، ذهن و فکرم را به خود مشغول داشته و خوابم را ربوده است .

فرمود: کدام آیه ام‏هانى؟ بپرس!

گفتم: این آیه شریفه که مى‏فرماید: فلا اقسم بالخنس. الجوار الکنس. (18)

فرمود: به! به! چه مسئله خوبى پرسیدى، این مولود گرانمایه‏اى است در آخرالزمان. او (مهدى) این عترت پاک ‏است. مهدى خاندان وحى و رسالت، براى او غیبت و حیرتى است که گروهى در آن گمراه مى‏گردند و گروه‌هایى راه حق و هدایت را مى‏یابند. خوشا به حالت اگر او و زمان او را درک کنى ... و خوشا به حال آنان ‏که او را درک خواهند نمود. (19)

17- بحارالانوار، ج 24، ص 241 .

18- سوره تکویر، آیه 16 و 17 .

19- اکمال الدین، شیخ صدوق، ج 1، ص 330 / بحارالانوار، ج 51، ص 137 . منبع سایت تبیان


[ جمعه 90/8/13 ] [ 11:12 صبح ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]

بانوان در دولت مهدوىدربیان امام باقر(ع)

بدون تردید بانوانِ شایسته و متعهد در دولت آن حضرت جایگاه ارزشمندى دارند. نقش زن در آن زمان همانند زنان صدر اسلام، فراخور حال آنان و نسبت به موقعیت ویژه‏شان خواهد بود؛ یعنى همان رسالتى که یک زن مسلمان طبق آیین اسلام به دوش گرفته است، در عصر ظهور نیز به آن پاى‏بند خواهد بود. آنچه از روایات بر مى‏آید، آن است که عده‏اى از کارگزاران آن حضرت از بانوان ارجمند هستند. جابر بن یزید جعفى از یاران نزدیک امام محمد باقر علیه‏السلام به نقل از آن حضرت فرمود:

«وَ یَجِى‏ءُ وَاللّهِ ثَلاثُ مِائَةٍ وَ بِضْعَةَ عَشَرَ رَجُلاً فیهِمْ خَمْسُونَ امْرَأَةً یَجْتَمِعُونَ بِمَکَّةَ عَلى غَیْرِ میعادٍ(10)؛ به خدا سوگند! 313 نفر یاران مهدى علیه‏السلام مى‏آیند که پنجاه نفر از آنان زن مى‏باشند و بدون هیچ‏گونه وعده قبلى در شهر مکه گرد هم جمع مى‏شوند.»

روایت دیگرى در این زمینه از ام‌سلمه، همسر رسول خدا صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله از طریق اهل سنت نقل شده است که پیامبر اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله در آن گفتار با اشاره به عصر ظهور و اجتماع یاران حضرت مهدى علیه‏السلام در اطراف آن حضرت مى‏فرماید:

«یَعُوذُ عائِذٌ فِى الْحَرَمِ فَیَجْتَمِعُ النّاسُ اِلَیْهِ کَالطَیْرِ الْوارِدِ الْمُتَفَرِّقَةِ حَتّى یَجْتَمِعَ اِلَیْهِ ثَلاثُ مِائَةٍ وَ اَرْبَعَةَ عَشَرَ رَجُلاً فِیهِ نِسْوَةٌ ...؛ (در زمان ظهور) پناه‏خواهى به حرم خداوند در مکه پناهنده مى‏شود. مردم همانند کبوتران از هر سو به جانب او رو مى‏آورند تا این که سیصد و چهارده نفر که عده‏اى از آنان زن هستند، دور او را مى‏گیرند.» و ادامه داد: «و از همان‏ جا خروج مى‏کنند و بر تمام ستمگران و اعوان و انصارشان پیروز مى‏گردند و عدل را آن ‏چنان در روى زمین برقرار مى‏سازند که زندگان آرزو مى‏کنند که اى کاش مرده‏هایشان نیز از طعم آن عدالت مى‏چشیدند!»(11)
.معجم احادیث المهدى علیه‏السلام ، ج 1، ص 501/ المعجم الاوسط، ج 5، ص 334.


[ جمعه 90/8/13 ] [ 11:8 صبح ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]

 جوونای قدیمی کشور عزیزمون ایران ، در روز 13 آبان لانه جاسوسی آمریکا رو تسخیر کردن ، بیایید ما هم با تبعیت از پدرانمان ، لانه ی مجازی آمریکا رو تسخیر کنیم


[ جمعه 90/8/13 ] [ 10:50 صبح ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]

رهبری که یادمان رفته است از او الگو بگیریم!به راستی، چگونه می‌توان لبخندهای نوجوانانی راکه درشبی تاریک از موج‌های سهمگین اروندرود گذشتندوبه سنگرهای بتونی بعثیون در ساحل فاو حمله کردند و پیروزی دیگری برای رزمندگان آفریدند،فراموش کرد؟چگونه می‌توان به فتح قله‌های سربلند کردستان دراوج یخبندان بی اعتنا بود؟ فراموشی و کم اعتنایی به آن همه ایمان و وفاداری،گناهی است نابخشودنی که باید از آن به خداپناه برد


[ جمعه 90/8/13 ] [ 10:26 صبح ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

در هر مورد که خودم و شما بخواهید
موضوعات وب
لینک های ویژه
| خرید 
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 202821